wrapper

flat facebook32x32    10423 64   

11–13 грудня 2018 року на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся відбірковий етап другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2019» із номінацій: «Учитель інклюзивного класу», «Географія», «Основи здоров’я», «Захист Вітчизни».

Мета конкурсу – виявлення та оцінка методичної майстерності конкурсантів, їхнє вміння використовувати сучасні підходи в компетентнісному полі Нової української школи, обирати оптимальні прийоми, способи, методи та засоби навчання для організації освітнього процесу на уроці. Під час випробування члени фахового журі оцінювали методичну компетентність, реалізацію наскрізних змістових ліній, спрямованість обраних технологій, методів, форм, прийомів роботи на розвиток конкретної навички або конкретного вміння та їхню доцільність, а також урахування вікових особливостей учнів.

Учасниками відбіркового етапу другого (обласного) туру конкурсу стали 47 представників закладів освіти Миколаївської області, які пройшли відбір у своїх регіонах.

За результатами усіх конкурсних випробувань фаховим журі визначено 27 учасників у кожній із номінацій.

Попереду фінальний етап конкурсу, що передбачає проведення уроку, який кожен із фіналістів проведе не в своїй школі, у визначеному під час жеребкування класі, та презентацію освітнього проекту.

Дякуємо педагогам, які виявили бажання продемонструвати свою фахову майстерність, педагогічні знахідки, освітянські родзинки.

Тож побажаємо кожному з них успіхів та перемоги.

  • 20181212_091446_RESULT
  • 20181212_143634_RESULT
  • 20181212_151124_RESULT
  • IMG-44D919BC00F596BDE45B81947FD54135-V_RESULT
  • IMG-7D999E3531709EE336476BE685077F68-V_RESULT
  • IMG-A94DAB4C6B8483368043EC2F06389065-V_RESULT
  • IMG-B20DC9E413642419F89E57EC2B86CE1E-V_RESULT
  • IMG-FFB8B480AA577D66E30FEBBE6B00220D-V_RESULT

Simple Image Gallery Extended

 

.

 

 

 



 SCN908812–13 грудня 2018 року на базі Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова та Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар-практикум «Формування креативної особистості на уроках інформатики в контексті Концепції «Нова українська школа» за участі Жука Олександра Анатолійовича – переможця премії Global Teacher Prize Ukraine.

Із вітальним словом до присутніх звернувся Шуляр Василь Іванович, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, заслужений учитель України, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Він акцентував увагу присутніх на ключовій ролі вчителя в розбудові Нової української школи, підкреслив, що вчитель повинен бути «генератором змін» в освітньому просторі класу, школи, країни.

Гапиченко Галина Євгенівна, завідувач навчально-методичної лабораторії  ІКТ, медіаосвіти та системного адміністрування, окреслила основні вимоги сучасного суспільства до освіти, проаналізувала декілька основних причин, які сприяли зміні акцентів у освітньому процесі в закладах загальної середньої освіти.

Тихонова Тетяна Валентинівна, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, у своєму виступі ознайомила присутніх із трансформаціями, які зазнає курс інформатики в контексті вимог «Нової української школи».

Жук Олександр Анатолійович, учитель інформатики комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради, переможець премії Global Teacher Prize Ukraine – 2018, поділився з присутніми на заході керівниками методичних об’єднань учителів інформатики досвідом роботи щодо організації участі своїх вихованців у всеукраїнських та міжнародних освітніх проектах, ознайомив із особливостями конкурсних випробувань премії Global Teacher Prize Ukraine.

Патранюк Ірина Петрівна, учитель інформатики Южноукраїнської гімназії № 1 Южноукраїнської міської ради, представивши фотозвіт здобутків команди «Совенята», переконала присутніх у тому, що STEM-навчання – дієвий інструмент активізації розвитку дитини.

Рябенький Володимир Михайлович, доктор технічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, разом із командою висококваліфікованих фахівців кафедри теоретичної радіотехніки та електронних систем Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова провели лабораторні практикуми для учасників Семінару з упровадження в освітній процес сучасних технологічних рішень.

У межах роботи Семінару проведено навчальний практикум «Формування творчої особистості дитини через різні види діяльності», під час якого учасники заходу поділилися досвідом щодо розвитку творчих здібностей учнів на уроках інформатики та в позаурочний час.

У рамках Всеукраїнського тижня права МОІППО організовано правову толоку «Влада – школа – громада».

У заході взяли участь представники влади (відділу Другого Миколаївського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, управління патрульної поліції в Миколаївській області, відділу ювенальної превенції управління превентивної діяльності ГУНП в Миколаївській області), педагогічні, науково-педагогічні працівники й слухачі курсів підвищення кваліфікації МОІППО – практичні психологи зі спецкурсом «Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/стресостійкості у дітей у закладах освіти» (203 група) – усього 30 осіб.

Із вступним словом до присутніх звернулася Бундюченко Т., к.і.н., доцент кафедри філософії освіти, теорії й методики суспільствознавчих предметів МОІППО, яка наголосила на важливості налагодження партнерських відносин із питань реалізації і захисту прав дитини, забезпечення дотримання та поваги до прав і свобод людини й громадянина, запобігання їх порушення через підняття рівня правової культури та набуття необхідного рівня правових знань.

Під час Толоки виступили з доповідями:

  • Демідов С., начальник відділу ювенальної превенції управління превентивної діяльності ГУНП в Миколаївській області, тема: «Основні напрямки роботи поліції превентивної діяльності та співпраці з закладами освіти»;
  • Жепало В., начальник відділу Другого Миколаївського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, тема: «Реалізація права на отримання безоплатної правової допомоги»;
  • Рябоконь Ю., інспектор зв’язків із громадськістю управління патрульної поліції в Миколаївській області, тема: «Представлення курсу «Шкільний офіцер поліції»;
  • Учень С., старший викладач кафедри філософії освіти, теорії й методики суспільствознавчих предметів МОІППО, тема: «Формування правової культури та правосвідомості учнів».

Фахове обговорення питань створення дієвого механізму співпраці ЗЗСО та органів влади, визначення основних проблем організації правового виховання в закладах освіти Миколаївської області уможливили системне й конструктивне підбиття підсумків.

  • P1730913_RESULT
  • P1730915_RESULT
  • P1730917_RESULT
  • P1730929_RESULT
  • P1730949_RESULT

Simple Image Gallery Extended

 

DSCN888305 грудня 2018 року на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся настановний семінар для учасників другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2019» у номінаціях: «Учитель інклюзивного класу», «Географія», «Основи здоров’я», «Захист Вітчизни».

Із вітальним словом до конкурсантів звернувся Шуляр В. І., д.пед.н., доцент, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, заслужений учитель України, переможець ІІІ (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2000» в номінації «Українська мова і література». Він наголосив, що конкурс професійної майстерності – це один із етапів вияву професійного росту вчителя. Це можливість заявити про себе як про креативну, фахово компетентну, творчу особистість.              Трубнікова Л. В., заступник директора з науково-методичної роботи МОІППО, зазначила, що конкурс дає можливість педагогу розкрити  професійні здібності, поділитися власним досвідом із колегами, узяти найцінніше для подальшого педагогічного зростання.

Тюпа А. І., методист навчально-методичної лабораторії акмеології МОІППО, координатор конкурсу «Учитель року» в Миколаївській області, ознайомила з умовами та організаційно-методичними засадами проведення другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2019», підбила підсумки реєстрації учасників конкурсу.

У ході методичного діалогу вчителі – учасники конкурсу  з номінації «Учитель інклюзивного класу», «Географія», «Основи здоров’я», «Захист Вітчизни» ознайомилися  з особливостями проведення конкурсних випробувань: тестування з фахової майстерності, практичної роботи, методичний практикум.

Степанець Н. М., старший викладач кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти МОІППО, Пінюгіна К. О., завідувач обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти МОІППО, визначили першочергові дії щодо здійснення організаційного та науково-методичного супроводу учасників всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» – учителів початкових класів, які працюють у класах із інклюзивним навчанням. Майбутніх конкурсантів ознайомили з особливостями проходження конкурсних випробувань, основними підходами організації освітнього процесу в інклюзивному класі на засадах Нової української школи, отримали інформацію про ресурсне забезпечення підготовки до участі в конкурсі.

Куратори номінацій – методисти навчально-методичної лабораторії акмеології МОІППО Череповська Г. О. та Погорєлова Л. В., методист кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО Слюсар О. І, ознайомили учасників конкурсу з особливостями проведення таких конкурсних випробувань, як практична робота, методичний практикум; акцентували увагу присутніх на критеріях оцінювання.

Кучеренко А. В., методист навчально-методичної лабораторії практичної психології, соціальної роботи та інклюзивного навчання МОІППО провела мотиваційні вправи з елементами тренінгу «Мистецтво презентувати себе».

Після закінчення Семінару кожен учасник отримав електронний кейс із методичними матеріалами щодо підготовки до конкурсних випробувань та індивідуальну консультацію з проблемних питань.

  Із 06 до 09 грудня 2018 року на базі Першої української гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради (директор Бережний С. В.) відбулася ІІ сесія (ІІІ, ІV групи) навчання вчителів мистецтв, які   працюватимуть із першокласниками у 2018–2019 навчальному році відповідно до Концепції «Нова українська школа» (куратор – Кібалова Т. В., методист музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво»  кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО).

 Навчання пройшли вчителі з міст Миколаєва, Первомайська, Вознесенська; Баштанського, Березанського, Вітовського, Вознесенського, Новоодеського, Новобузького, Снігурівського, Первомайського районів,   закладів загальної середньої освіти, інтернатних закладів освіти.

Протягом І і ІІ сесії вчителі опрацювали в повному обсязі 8 модулів навчальної програми. Навчання здійснювали тренери Аристова Л. С., доктор філософії в галузі освіти, доцент, доцент кафедри музичного мистецтва МНУ імені В. О. Сухомлинського; Гич Г. М., кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО; Лукьяненко Д. В., кандидат філологічних наук, доцент кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО; Голубченко Т. Д., старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО; Петрова І. Я., учитель музичного мистецтва Миколаївського муніципального колегіуму імені В. Д. Чайки, переможець Усеукраїнського конкурсу«Учитель року–2001», заслужений учитель України; Гірчак К. М., учитель музичного мистецтва Новофедорівського ЗЗСО                         І–ІІІ ступенів Коблівської сільської ради Березанського району, лауреат Усеукраїнського конкурсу «Учитель року–2017»; Максимець О. П., учитель музичного мистецтва Миколаївської  санаторної загальноосвітньої школи-інтернату І–ІІІ ступенів № 4 Миколаївської обласної ради, учитель-методист; Кузьміна О. М., учитель образотворчого мистецтва навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – дошкільний навчальний заклад  «Чайка»;  Руденко О. М., учитель музичного мистецтва Вознесенської гімназії № 1 Вознесенської міськоїради, методист міського НМЦ Вознесенської міської ради; Руденко П. М., учитель музичного мистецтва  Вознесенської ЗОШ № 8 Вознесенської міської ради, лауреат Усеукраїнського конкурсу «Учитель року–2013»; Кібалова Т. В. та Крик Д. О., методисти кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО.

 Власним досвідом із учасниками навчання поділилися Драгоморецька Л. С., музичний керівник Миколаївського ДНЗ № 142 Миколаївської міської ради, викладач Миколаївської дитячої музичної школи № 2 (хореографія), та Медвєдєва О. А., музичний керівник Миколаївського ДНЗ № 139 Миколаївської міської ради (музикування в оркестрі за системою  К. Орфа).

Педагоги презентували моделі уроків музичного та образотворчого мистецтв  за підручниками авторів Калініченко О. В.,  Аристової Л. С.; Масол Л. М., Гайдамаки О. В.  та Лобової О. В.

Після закінчення навчання вчителі мистецтва отримали сертифікати.

Учасники навчання висловлюють щиру вдячність Миколаївському обласному інституту післядипломної педагогічної освіти за організацію та проведення змістовного, цікавого, творчого навчання та  директору Першої української гімназії імені Миколи Аркаса за створення відмінних умов для навчання та технічне забезпечення.

  • 20181206_125202
  • 20181207_083840
  • 20181207_083856
  • 20181207_091251
  • 20181207_091840
  • 20181207_114444
  • 20181207_122209
  • 20181208_090945
  • 20181208_091220
  • 20181208_122502
  • 20181208_122508
  • 20181208_124837
  • 20181208_131332
  • 20181209_101827
  • 20181209_115432
  • dsc_1276
  • dsc_1278
  • dsc_1282
  • dsc_1288
  • dsc_1301
  • dsc_1305
  • dsc_1309
  • dsc_1321
  • dsc_1324
  • dsc_1329
  • dsc_1332
  • dsc_1340
  • dsc_1352
  • dsc_1357
  • dsc_1373
  • dsc_1384
  • dsc_1390
  • dsc_1393
  • dsc_1403
  • dsc_1422

Simple Image Gallery Extended

 

 

thumb big 258x195 c1aa

 

 08 грудня 2018 року кафедрою теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти організовано й проведено ІІІ (обласний) етап IX Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. Конкурс відбувся в приміщенні Першої української гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради.

У змаганні юних знавців і шанувальників рідного слова взяли участь 206 учнів і студентів навчальних закладів Миколаївщини, зокрема: 174 учні закладів загальної середньої освіти (5–11 класи); 11 студентів закладів вищої освіти І–ІІ рівнів акредитації; 11 студентів закладів вищої освіти ІІI–IV; 10 студентів закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Побували на святі й запрошені викладачі закладів вищої, професійної освіти, педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, які щедро діляться своїми знаннями зі своїми вихованцями.

Під час урочистого відкриття конкурсу учасників привітали: Наталія Сокульська, заступник директора департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації; Василь Шуляр, директор МОІППО, заслужений учитель України; Дмитро Кремінь, член Національної спілки письменників України, лауреат Національної премії імені Тараса Шевченка, голова журі конкурсу; Діна Діордіца, методист кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО.

Бадьорого настрою конкурсантам і гостям додали виступи талановитих солістів Миколаївського коледжу культури й мистецтва та Державного будинку художньої творчості міста Миколаєва. Неабияке захоплення викликало у присутніх креативне привітання кожної команди-учасниці. Завершилася урочисте відкриття патріотичним флешмобом «Об’єднані Шевченковим словом», який активізував усіх присутніх у залі. Під звучання пісні «Рідний край» його провели студенти Миколаївського коледжу культури й мистецтва.

Для керівників команд Анастасія Кузнєцова, старший викладач кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, провела практикум «Лексико-граматичні особливості професійного мовлення сучасного вчителя-філолога».

Після концертної частини учасники виконували конкурсних завдань.

Щиро вітаємо переможців ІІІ (обласного) етапу IX Міжнарожного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т. Г. Шевченка!

 

5 клас

І місце

Єфімофська Софія, учениця Баштанської загальноосвітної школи І–ІІІ ступенів № 1 Баштанської міської ради;

Черненко Вероніка, учениця Миколаївської гімназії № 2 Миколаївської міської ради.

 ІІ місце

Лозенко Софія, учениця Миколаївського муніципального колегіуму імені Володимира Дмитровича Чайки Миколаївської міської ради;

Мішкевич Ірина, учениця Солончаківського навчально - виховного комплексу «Загальноосвітньої школи І–ІІ ступенів - дошкільного навчального закладу» Очаківського району;

Кулішова Злата, учениця Доманівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 Доманівської селищної ради.

ІІІ місце

Дрозач Алєся, учениця Березнегуватської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Березнегуватської районної ради;

Герман Тетяна, учениця Миколаївської гімназії № 4 Миколаївської міської ради;

Звєкова Вікторія, учениця Білоусівського закладу загальної середньої освіти Дорошівської сільської ради Вознесенського району;

Гошко Дар’я, учениця Миколаївської гімназії № 3 Миколаївської міської ради;

Піханова Дар’я, учениця Миколаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 20 Миколаївської міської ради;

Підвисоцький Богдан, учень Кривоозерської загальноосвітньої школи I–III ступенів  № 1 Кривоозерської районної ради;

Палій Анна, учениця Костянтинівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Новоодеської районної ради.

 

6 клас

І місце

Катеринич Домініка, учениця Першої української гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради;

Майорова Ангеліна, учениця Миколаївського муніципального колегіуму імені Володимира Дмитровича Чайки Миколаївської міської ради;

ІІ місце

Шульга Кароліна, учениця Лупарівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Галицинівської ОТГ Вітовського району;

Дубінко Анастасія, учениця Новоодеської гуманітарної гімназії Новоодеської районної ради;

Соколан Карина, учениця Снігурівської районної гімназії імені Т. Г. Шевченка Снігурівської районної ради;

 ІІІ місце

Хода Софія, учениця Первомайської гімназії Первомайської міської ради;

Веремеєнко Аліна, учениця Трихатського закладу загальної середньої освіти Ольшанської селищної ради Миколаївського району;

Гідик Інна, учениця Новоолександрівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Єланецької районної ради;

Туровець Діана, учениця Новобузької гімназії загальноосвітнього навчального закладу ІІ–ІІІ ступенів Новобузької районної ради;

Кравчук Анастасія Сергіївна, учениця Новоолександрівського НВК  І-ІІ ступенів – КЗБСЩ Доманівської районної ради;

Костюк Аліна, учениця Баштанського опорного закладу загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів № 2 Баштанської міської ради;

Стремецький Володимир, учень Миколаївської гімназії № 2 Миколаївської  міської ради;

Благоразумна Марина, учениця Опорного навчального закладу Веселинівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради;

Божко Ігор, учень Миколаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів  № 44 Миколаївської міської ради;

Боковая Катерина, учениця Вознесенської гімназії № 1 Вознесенської міської ради;

Змунчило Валерія, учениця Підгороднянської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Первомайської районної ради;

Вицька Наталія, учениця  Очаківської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 4 Очаківської міської ради.

 

 7 клас

І місце

Шепелевич Алєся, учениця Миколаївської гімназії № 2 Миколаївської міської ради Миколаївської області;

Александрова Анна, учениця Снігурівської районної гімназії імені Т. Г. Шевченка Снігурівської районної ради;

ІІ місце

Сподін Данило, учень Опорного навчального закладу «Єланецької загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів» Єланецької районної ради;

Григоращенко Марина, учениця Березнегуватської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Березнегуватської районної ради;

Шепель Діана, учениця Першої української гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради.

ІІІ місце

Урсул Вікторія, учениця Первомайського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітньої школи І–ІІ ступенів № 15 – колегіум» Первомайської міської ради;

Корсун Вікторія, учениця Миколаївської санаторної загальноосвітньої школи-інтернату І–ІІІ ступенів № 4 Миколаївської обласної ради;

Мовчан Крістіна, учениця Новоодеської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 1 Новоодеської районної ради;

Антонюк Єлизавета, учениця Мішково-Погорілівська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів Вітовської районної ради;

Шліхар Олександра, учениця Врадіївської районної гімназії Врадіївської районної ради;

Зуб Анастасія, учениця Покровської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Веселинівської районної ради;

Єлістратова Олександра, учениця Очаківської загальноосвітньої школи І–ІІ ступенів № 2 імені П. П. Шмідта;

Слободяник Анастасія, учениця Миколаївської загальноосвітньої школи I–III ступенів № 24 Миколаївської міської ради.

Самойленко Вікторія, учениця Новобузької загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 1 Новобузької районної ради.

                                                       

8 клас

І місце

Конишева Софія, учениця Миколаївського муніципального колегіуму імені Володимира Дмитровича Чайки Миколаївської міської ради;

Хмельна Вікторія, учениця Миколаївська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 57 імені Тараса Григоровича Шевченка Миколаївської міської ради;

ІІ місце

Марковська Анастасія, учениця Надбузької загальноосвітньої школи І–ІІ ступенів Веснянської сільської ради Миколаївського району;

Рижик  Володимир, учень Баштанської гімназії Баштанської міської ради Баштанського району;

Кущова Ірина, учениця Южноукраїнської загальноосвітньої школи I–III ступенів № 1 імені Захисників Вітчизни Южноукраїнської міської ради;

ІІІ місце

Гарькава Ірина, учениця Першої української гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради;

Романенко Вікторія, учениця Кривоозерської загальноосвітньої школи I–III

ступенів № 1 Кривоозерської  районної ради;

Маслова Яна, учениця Опорного навчального закладу «Єланецької загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів» Єланецької районної ради;

Іщенко Катерина, учениця Миколаївська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 28 Миколаївської міської ради;

Федченко Софія, учениця Первомайської гімназії Первомайської міської ради;

Ковальова Альона, учениця Покровської  загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Веселинівської районної ради; 

Крюкова Аліна, учениця Анатолівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Березанської районної ради.

 

9 клас

І місце

Ходаковська Олександра, учениця Первомайської гімназії Первомайської міської ради;

ІІ місце

Козачок Єлизавета, учениця Доманівського навчально-виховного комплексу «Доманівська загальноосвітня школи І–ІІІ ступенів № 1 – Центр дитячої та юнацької творчості» Доманівської селищної ради;

Попова Вікторія, учениця Полігонівська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Шевченківської сільської ради Вітовського району;

Авраменко Катерина, учениця Березнегуватської загальноосвітньої школи     І–ІІІ ступенів Березнегуватської районної ради;

 ІІІ місце

Ворона Соломія, учениця Южноукраїнської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 4 Южноукраїнської міської ради;

Лукіянчук Михайло, учень Кривоозерської загальноосвітньої школи I–III   ступенів № 1 Кривоозерської районної ради;

Ольховська Катерина, учениця Мигіївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Первомайської районної ради;

Баглюк Уляна, учениця Миколаївської спеціалізованої І–ІІІ ступенів школи  № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради;

Вагіна Анастасія, учениця Єланецької гуманітарної гімназії Єланецької районної ради;

Обелець Анастасія, учениця Гімназії селища Братське Братської районної ради;

Семенчова Анна, учениця Миколаївської гімназії №2 Миколаївської міської ради;

Черкес Катаріна, учениця Радсадівського закладу загальної середньої освіти Радсадівської сільської ради Миколаївського району;

Басич Даніела, учениця Арбузинської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 1 імені О. Закерничного  Арбузинської селищної ради Миколаївської області;

Городецька Владислава, учениця Врадіївської районної гімназії Врадіївської районної ради;

Бібікова Софія, учениця Новоодеської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 1 Новоодеської районної ради;

10 клас

 І місце

Красіна Катерина, учениця Першої української гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради;

Жук  Катерина, учениця Миколаївської гімназії № 2 Миколаївської міської ради;

ІІ місце

Донець Діана, учениця Кривоозерської загальноосвітньої школи I–III ступенів № 1 Кривоозерської районної ради;

Худякова Марина, учениця Миколаївського економічного ліцею № 1 Миколаївської міської ради;

Богуславська Анастасія, учениця Баловненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоодеської районної ради;

ІІІ місце

Панкратова Тетяна, учениця Снігурівської районної гімназії імені Т. Г. Шевченка Снігурівської районної ради;

Гордійчук Владислава, учениця Первомайської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 4 Первомайської міської ради;

Павлункова Софія, учениця Южноукранської гімназії №1 Южноукраїнської міської ради;

Сліпченко Юлія, учениця Радсадівського закладу загальної середньої освіти Радсадівської сільської ради Миколаївського району;

Вацик Аліна, учениця Комунального закладу освіти «Арбузинської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 імені Т. Г. Шевченка» Арбузинської селищної ради;

Левченко Марія, учениця Вознесенської гімназії № 1 Вознесенської міської ради;

Кобізюк Тетяна, учениця Підгороднянської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Первомайської районної ради;

Сера Марина, учениця Миколаївської санаторної загальноосвітньої школи-інтернату І–ІІІ ступенів № 4 Миколаївської обласної ради;

Фоміна Поліна, учениця Очаківської загальноосвітньої школи І–ІІ ступенів № 2 імені П. П. Шмідта Очаківської міської ради.

 

11 клас

І місце

Майорова Анастасія, учениця Миколаївського муніципального колегіуму імені Володимира Дмитровича Чайки Миколаївської міської ради;

Кондратюк Анастасія, учениця Куцурубської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів імені Т. Г. Шевченка Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади Очаківського району;

ІІ місце

 Жоржа Ірина, учениця Миколаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 11 Миколаївської міської ради;

Терещук Матвій, учень Миколаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 3 Миколаївської міської ради;

Ніколаєнко Андрій, учень Новоодеської гуманітарної гімназії Новоодеської районної ради;

Хроленко Анастасія, учениця Миколаївської гімназії № 2 Миколаївської міської ради;

ІІІ місце

Спасенко Анастасія, учениця Комунального закладу освіти «Арбузинської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 імені Т. Г. Шевченка» Арбузинської селищної ради;

Бескровна Тетяна, учениця Южноукраїнської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 4 Южноукраїнської міської ради;

Клобудський Дмитро, учень Миролюбівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Братської районної ради ;

Коновалова Аннаїт, учениця Мішково-Погорілівська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Вітовської районної ради;

Кушнір  Євгенія, учениця Баштанської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів   № 1 Баштанської міської ради;

Рогова Анастасія, учениця Первомайської гімназії Первомайської міської ради.

 

Заклади професійної (професійно-технічної) освіти

І місце

Ткачова Валерія Олегівна, учениця Миколаївського професійного суднобудівного ліцею;

ІІ місце

Кліманська Катерина, учениця Миколаївського професійного промислового ліцею;

ІІІ місце

Крижановська Оксана,  учениця Вознесенського професійного аграрного ліцею;

Смірнов Володимир, учень   Вищого професійного училища суднобудування м. Миколаєва

Харчишина Анна, учениця Єланецького професійного аграрного ліцею.

 

Заклади вищої освіти І–ІІ рівнів акредитації (негуманітарний профіль)

І місце

Садовська Надія, студентка Миколаївського коледжу культури і мистецтв.

ІІ місце

Гайдук Яна, студентка Миколаївського  базового  медичного  коледжу.

ІІІ місце

Кальчев Сергій, студент Технолого-економічного коледжу Миколаївського національного аграрного університету.

Григораш Ксенія, студентка Миколаївського коледжу музичного мистецтва.

 

Заклади вищої освіти І–ІІ рівнів акредитації (гуманітарний профіль)

І місце

Савченко Микола, студент ІІІ курсу Комунального вищого навчального закладу «Новобузького педагогічного коледжу».

ІІ місце

Гордієнко Ірина Віталіївна, студентка ІІ курсу Комунального вищого навчального закладу «Новобузького педагогічного коледжу».

ІІІ місце

Козловська Дар’я, студентка ІІ курсу Комунального вищого навчального закладу «Новобузького педагогічного коледжу».

 

Заклади вищої освіти ІІІ–ІV рівнів акредитації

(негуманітарний профіль)

І місце

Пилипчук Олександр, студент ІІ курсу Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.

 ІІ місце

Льоткіна Тетяна, студентка І курсу Миколаївського національного аграрного університету;

Дудка Вікторія, студентка ІІ Чорноморського національного університету імені Петра Могили.

ІІІ місце

Юрченко Ірина, студентка ІІ курсу Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова;

Купенко Анастасія, студентка ІІ курсу Чорноморського національного університету імені Петра Могили.

 

Заклади вищої освіти ІІІ–ІV рівнів акредитації (гуманітарний профіль)

І місце

Олійник Оксана, студентка ІV курсу Миколаївського національного університету імені О. В. Сухомлинського.

ІІ місце

Марчак Андріана, студентка ІV курсу Чорноморського національного університету імені Петра Могили.

ІІІ місце

Самунь Єлизавета, студентка ІV курсу Чорноморського національного університету імені Петра Могили.

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC 01914 грудня 2018 року на базі Миколаївської обласної універсальної наукової бібліотеки  відбулася презентація  монографії «Орден Бога Сонця: історія та метафізика» завідувача кафедри філософії освіти, теорії та методики суспільствознавчих предметів МОІППО, д. філос. н., професора Галини Лозко.

Захід був приурочений до 110-річчя від дня народження українського філософа, мовознавця і літератора, професора Володимира Шаяна та 75-річчю створеного ним ордену.  Праця знаного релігієзнавця присвячена малодослідженій в історії України темі – боротьбі за політичну і духовну незалежність України. Особливий інтерес викликала ідея ордену як альтернативи політичній партії, яка в українській філософській думці вперше була запропонована на початку ХХ ст. Д. Донцовим і В. Шаяном.

В обговоренні монографії виступили: д. іст. н., професор Юрій Котляр; голова Миколаївської спілки письменників Віра Марущак, завідувач кафедри теорії і методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, д. пед. н. Галина Гич; канд. мед. н., член Національної спілки журналістів України, доцент Національного університету кораблебудування ім. Адмірала Макарова Ігор Марцінковський та інші. До обговорення також долучилися Вітовсько-Богоявленська козацька громада міста Миколаєва та студенти історичного факультету Чорноморського національного університету ім. Петра Могили.

Мистецьке привітання від гостя з м. Борисполя, композитора,  члена Національної спілки журналістів України Вогнедара Шапошникова створило гармонійну атмосферу доброго й приємного спілкування. У фіналі вечора всі присутні виконали патріотичну пісню «Меч Арея» на слова Живосила Лютого, яка вже стала бойовим славенем Українського війська.

47389019 2323984321006156 7886211729628069888 nНова українська школа – школа безпечна для дитини. Школа в основі якої партнерство, дитиноцентризм та підтримка.

З метою підвищення фахового рівня працівників психологічної служби закладів професійної (професійно-технічної) освіти щодо створення в закладах освіти сприятливого для розвитку особистості дитини середовища  05 грудня 2018 року проведено тренінг «Профілактика булінгу в освітньому середовищі».

Під час тренінгу співробітники навчально-методичної лабораторії практичної психології, соціальної роботи та інклюзивного навчання спільно з учасниками розглянули поняття «булінг», визначили його вплив на формування особистості дитини, розробили алгоритм дій педагога і психолога щодо профілактики булінгу, визначили персональні та командні цінності для формування дитячого колективу.

Тренінг сприяв усвідомленню ролі педагога у профілактиці та протидії негативним проявам в дитячому середовищі.

Дякуємо учасникам за глибоку та цілеспрямовану роботу.

  • 47378528_205920346983649_224441100964724736_n
  • 47389019_2323984321006156_7886211729628069888_n

Simple Image Gallery Extended

У заході взяли участь заступники директорів із виховної роботи, працівники психологічної служби, педагоги-організатори закладів загальної середньої освіти Миколаївської області (усього – 47 осіб).

Учасники отримали методичні рекомендації щодо застосування діагностичних методик виявлення та протидії домашньому насильству; ознайомилися з програмою тренінгових занять для батьків «Творимо разом світ, безпечний для дитини»; опрацювали методичні матеріали програми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція», спрямованої на протидію торгівлі людьми; ознайомилися з системою роботи Миколаївського класичного ліцею Миколаївської міської ради щодо створення безпечного середовища для розвитку учнівської молоді.

Із вступним словом до присутніх звернулася Вітковська О. Д., завідувач навчально-методичної лабораторії акмеології МОІППО, яка наголосила на важливості організації в закладах освіти виховної роботи задля безпеки й добробут дітей та недопущення насильницьких дій в освітньому середовищі.

Вєднікова О. П., директор Миколаївського класичного ліцею Миколаївської міської ради, презентувала роботу закладу, акцентуючи увагу на пріоритетних напрямах виховної діяльності.

Вітковська О. Д., завідувач навчально-методичної лабораторії акмеології МОІППО, у своєму виступі зазначила основні принципи педагогіки партнерства в контексті Нової української школи та консолідації зусиль закладу освіти та батьків для гармонійного розвитку дитини.

Проблеми булінгу в закладах освіти та протидії домашньому насильству висвітлила Сливінська Т. О., завідувач навчально-методичної лабораторії практичної психології, соціальної роботи та інклюзивного навчання МОІППО.

Учасники заходу мали змогу ознайомитися з роботою Миколаївського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, про що повідомив його начальник Жепало В. М.

Голова громадської організації «Миколаївський обласний центр соціально-юридичної допомоги «НІКА» Сорока М. М. наголосила на методах ненасильницького виховання.

Досвід організації превентивної роботи в освітньому середовищі висвітлила Морозова В. Б., заступник директора з виховної роботи Миколаївського класичного ліцею Миколаївської міської ради.

У практичній частині семінару присутні взяли участь у тренінгових заняттях «Стоп» булінгу – «Так» безпеці: профілактика негативних проявів у дитячих колективах», «Творимо світ, безпечний для людини». У ролі тренерів виступили Вітковська О. Д., завідувач навчально-методичної лабораторії акмеології МОІППО, та Алхімова К. Ю., методист навчально-методичної лабораторії практичної психології, соціальної роботи та інклюзивного навчання МОІППО.

Підбиваючи підсумки, учасники заходу визначили основні проблеми щодо організації превентивного виховання в закладах освіти Миколаївської області, перевагу тренінгової роботи з підлітками та батьками, зазначили актуальність і практичну значущість розглянутих питань.

 

  • FFF00_02_RESULT
  • FFF00_03_RESULT
  • FFF00_04_RESULT
  • FFF00_05_RESULT
  • FFF00_06_RESULT
  • FFF00_07_RESULT
  • FFF00_08_RESULT
  • FFF00_09_RESULT
  • FFF00_10_RESULT
  • FFF00_11_RESULT
  • FFF00_12_RESULT
  • FFF00_RESULT

Simple Image Gallery Extended

47284446 363907154370488 886233090979004416 n30 листопада 2018 року кабінет навчальний «Освіта Миколаївщини» МОІППО провів на базі Баштанської ЗОШ І–ІІІ ст. Баштанської міської ради міжрайонний проблемний семінар «Інтеграція навчального процесу як необхідна умова формування цілісної картини світу у свідомості юних українців. Досвід. Проблеми. Перспективи».

 

На семінарі розглядалися питання:

  1. Інтегроване навчання як засіб формування інтегративного мислення учнів.
  2. Інтеграція навчального процесу в закладах загальної середньої освіти як необхідна умова розвитку пізнавальної активності здобувачів знань.
  3. Проблеми та перспективи впровадження інтегрованого підходу до вивчення предметів суспільно-гуманітарного та природничого циклів у світлі реформи Нової української школи.
  4. Методичні аспекти інтеграції знань у виховній роботі закладу освіти.

Під час практичної частини учасники Семінару відвідали інтегровані уроки:

історії та англійської мови в 11 класі з теми: «Економічні моделі в інтеграційних процесах розвитку країн»; української літератури та біології у 6 класі з теми: «Шукаємо папороті цвіт»; хімії (міжпредметна інтеграція) у 9 класі на тему:

«Поняття про р-Н розчину»; позакласний захід для 10 класу «Колесо історії в життєвій долі українців». Учасники заходу активно долучилися до обговорення шляхів упровадження інтегрованого підходу в освітній процес ЗЗСО Миколаївщини.

У роботі Семінару взяли участь керівники методичних об’єднань учителів географії, хімії, історії, української мови та літератури, англійської мови, методисти методичних кабінетів, до повноважень яких входить виховна робота, педагоги закладів загальної середньої освіти Баштанського, Казанківського та Новобузького районів, науково-педагогічні, педагогічні працівники МОІППО (усього 35 осіб).

Щиро дякуємо педагогічному колективу Баштанської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 1 Баштанської міської ради, адміністрації закладу, працівникам методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Баштанської міської ради за багаторічну плідну співпрацю із МОІППО та створення прекрасних умов для проведення міжрайонного проблемного семінару на високому науково-методичному рівні.

  • 47013656_2263865430509988_22848062078582784_n
  • 47098245_2206090032976403_289517281497579520_n
  • 47115126_370057773558390_4971564892982083584_n
  • 47123956_363915427702994_5212054508615499776_n
  • 47284446_363907154370488_886233090979004416_n
  • 47321140_564348007340989_2198569930343841792_n
  • 47378637_333444777238575_4802026049724481536_n

Simple Image Gallery Extended

http://www.zoofirma.ru/