Єдина Країна! Единая Страна!
 
21 | 10 | 2017
Головне меню
Методичні матеріали
Заходи
Вхід



Ціннісні пріоритети освітніх заходів Миколаївщини проведених в рамках обласної серпневої конференції

Ціннісними орієнтирами освітніх заходів, проведених в рамках обласної конференції у серпні 2017 року на Миколаївщині, стала низка нестандартних заходів: майстер-класи, педагогічні студії, презентації інноваційного досвіду, інтерактивні полілоги та інше. Місцями дислокації їх проведення стало подвійне розгалуження освітніх середовищ: ОДА та МОІППО.

Спільну роботу педагогів, учнів і громадськості продемонстрували організатори творчих майданчиків під відкритим небом на площі біля ОДА.

Представники шкільного медіа-центру, лідери учнівського самоврядування Миколаївського муніципального колегіуму імені В. Д. Чайки організували інтерактивний полілог із проблеми «Маніпуляції в сучасному медіапросторі». Цінність заходу полягала в учнівському інтерв’ю в освітян області щодо впливу медіапростору на сучасну молодь, в обговоренні шляхів захисту від маніпуляцій, в ознайомленні освітян із друкованою продукцією щодо протистояння фейкових інформацій, кібербулінгу, в демонстрації створених медіапродуктів.

Майстер-клас із баскетболу для вихованців спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи Олімпійського резерву № 4, який пройшов під керівництвом старшого тренера Шнейдера О. А., продемонстрував основні та підготовчі елементи баскетболу з найбільш затребуваним модулем навчальної програми предмета «Фізична культура».

Найдьонов М. І., доктор психологічних наук, провів майстер-клас із проблеми «Управління конфліктними ситуаціями в умовах ПТСР», що полягав у визначені основних причин, симптомів і можливих наслідків посттравматичного стресового розладу, а саме: затяжного депресивного стану, вибухів вербальної та фізичної агресії, соціальної ізоляції, відчуття переслідування, комплексу провини та перебування і «світі мрій» через демонстрацію фрагментів художнього фільму «Американський снайпер».

Цінність майстер-класу «STEM-підхід у навчанні природничих дисциплін» полягала у презентації основних засад сучасного освітнього бренду та перших досягнень навчальних закладів у його впровадженні.

Клименко Л. О., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри діяльності кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій МОІППО запропонувала відеоматеріали про навчальні заклади області, Южноукраїнську гімназію № 1 Южноукраїнської міської ради та Промінський НВК «ЗОШ І–ІІ ступенів – ДНЗ» Снігурівської районної ради, які отримала грант за програмою  FIRST LEGO League на придбання LEGO-конструктора і стали учасниками першого Всеукраїнського фестивалю «ROBOfirst – більше ніж роботи», що цього року відбувся в березні в м. Києві.

На особливу увагу заслуговують сучасні зразки навчального обладнання, наявність якого є необхідною умовою ефективного запровадження STEM-підходу, які продемонстрували педагоги-практики: Мостова Н. В., учитель фізики Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 42 Миколаївської міської ради, учитель-методист; Горбунов С. В., учитель фізики Миколаївського морського ліцею імені професора Александрова Миколаївської міської ради, учитель-методист.

Мироненко І. В., доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ МОІППО, і Терещенко Т. М., учитель біології Миколаївської гімназії № 41 Миколаївської міської ради, учитель-методист, показали на практиці використання методу моделювання в навчанні біології.

Зацікавленість викликало моделювання біологічних систем за допомогою потужного світлового мікроскопа з цифровою камерою, які продемонстрували: Біла Анастасія та Кузьміна Марія, учениці Миколаївської гімназії № 41 Миколаївської міської ради.

Практичним спрямуванням вирізнявся майстер-клас «Системний підхід у використанні здоров’язбережувальних технологій на уроках української мови і літератури », що провела Дрозд Н. В., заступник директора з навчально-виховної роботи Білоусівської ЗОШ І–ІІІ ступенів Вознесенської районної ради, учитель–методист, лауреат конкурсу «Учитель року – 2012» у номінації «Українська мова і література». Переконливими аргументами Наталія Віталіївна довела актуальність проблеми, а також презентувала сучасні прийоми та методи щодо застосування здоровязбережувальних технологій у навчальному процесі з української мови і літератури. Учасники майстер-класу активно виконували практичні завдання та пропонували свої моделі для реалізації означеної теми.

Діордіца Д. П., методист кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти окреслила пріоритетні напрямки мовно-літературної освіти у 2017–2018 навчальному році та представила перспективний педагогічний досвід філологів Миколаївщини.

Важливими орієнтирами виховання дітей на народних традиціях стали: музикування на народних інструментах, народна хореографія спрямовані на збереження національного музичного фольклору, засвоєння і відтворення музичного досвіду людства, й тим самим – на розвиток національної самосвідомості учнів, які організувала Кібалова Т. В., методист кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО. У роботі майстер-класів взяли участь: «Зразковий художній колектив» оркестр народних інструментів «Дивоцвіт» Будинку творчості дітей та юнацтва Інгульського району Миколаївської міської ради (директор Бурдинська О. І.), під керівництвом Сироєжко О. В., керівника гуртка-методиста, представив програму із українських народних мелодій та сучасних творів, продемонстрував віртуозну гру на українських народних інструментах.

Драгоморецька Л. С., музичний керівник – хореограф ДНЗ № 142 Миколаївської міської ради (завідувач Кириченко І. С.), вихователь-методист, запросила учасників обласної конференції до запального українського танцю.

Інформаційну компетентність (створення репортажу з місця подій, обробка відзнятого матеріалу), комунікативну компетентність (уміння спілкуватися із співрозмовником, брати інтерв’ю) продемонстрували учні у співпраці з учителями: Фроловою О. М., Калабухою О. В., учителями Миколаївської ЗОШ № 19, та Щєбєтюком О. Р., відеоінженером цієї школи стосовно Нової української школи. Проект «19 ТV» (шкільне телебачення) працює вже декілька років та надає можливість розкрити творчий потенціал, формувати та розвивати учнів ключові компетентності.

Цікаву практичну спрямованість мав майстер-клас із проблеми: «Організація дослідної діяльності дітей дошкільного віку». Відповідальна Вареник Т. І., методист кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти та Чаюн О. М., вихователь-методист Миколаївського ДНЗ № 103 Миколаївської міської ради, Спіркіна Т. В., вихователь Миколаївського ДНЗ № 103 Миколаївської міської ради, Білоус Т. В., вихователь Миколаївського ДНЗ № 103 Миколаївської міської ради, Манюк О. А., вихователь Миколаївського ДНЗ № 103 Миколаївської міської ради

Значимим для вихователів ДНЗ став майстер-клас із проблеми: «Використання нетрадиційних технік у зображувальній діяльності дітей дошкільного віку», тренерами якого були; Рубінська О. А., завідувач Первомайського ДНЗ № 6 Первомайської міської ради та Гуцаленко Н. В., вихователь Первомайського ДНЗ № 6 Первомайської міської ради, Куровська Н. А., вихователь Первомайського ДНЗ № 6 Первомайської міської ради

Неабиякий інтерес викликав і майстер-клас із проблеми «Психолого-педагогічні аспекти профілактики та компенсації мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку», тренером якого була Рібцун Ю. В., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки АПН України.

 

Ukrainian English German Polish Russian
Портал МОІППО
Обличчя української культури
Безкоштовні сайти для шкіл
Інформаційне середовище

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання