wrapper

flat facebook32x32    10423 64   

 

 16 лютого 2019 року на базі Першої української гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради проведено ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії.

У олімпіаді взяли участь 22 учні ЗЗСО мм. Миколаєва, Первомайська, Вознесенська, Южноукраїнська, Очакова, Баштанського, Вітовського, Миколаївського, Новоодеського та Снігурівського районів.

За рішенням журі визначено 10 переможців ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії. Найкращі результати показали учні Миколаївського морського ліцею імені професора М. Александрова Миколаївської міської ради, Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 3 Миколаївської міської ради, Миколаївської спеціалізованої ЗОШ І–ІІІ ступенів № 22 із поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради, Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 42 Миколаївської міської ради, Первомайської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 1 Первомайської міської ради, Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 19 Миколаївської міської ради, Баштанської гімназії Баштанської міської ради.

10 клас

І місце

Деордієв Дмитро, учень 10 класу Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 3 Миколаївської міської ради.

ІІ місце

Хоменко Світлана, учениця 10 класу Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 42 Миколаївської міської ради.

Нікітченко Владислав, учень 10 класу Первомайської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 1 Первомайської міської ради.

ІІІ місце

Білодід Микита, учень 10 класу Миколаївського морського ліцею імені професора М. Александрова Миколаївської міської ради.

Гераков Микола, учень 10 класу Баштанської гімназії Баштанської міської ради.

 

11 клас

І місце

Калугін Михайло, учень 11 класу Миколаївського морського ліцею імені професора М. Александрова Миколаївської міської ради.

ІІ місце

Гетманцев Олександр, учень 11 класу Миколаївської спеціалізованої ЗОШ І–ІІІ ступенів № 22 із поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради.

Приходько Артем, учень 11 класу Миколаївської спеціалізованої ЗОШ І–ІІІ ступенів № 22 із поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради.

ІІІ місце

Белицький Дмитро, учень 11 класу Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 19 Миколаївської міської ради.

Благиня Андрій, учень 11 класу Миколаївського морського ліцею імені професора М. Александрова Миколаївської міської ради.

 

Висловлюємо щиру подяку адміністрації та педагогічного колективу  першої української гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради (директор – Бережний С. В.) за створені умови для проведення інтелектуальних змагань.


 

13 лютого 2019 року кафедрою педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО на базі Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова проведено тренінг із теми «Методика використання топографічної карти та електронних засобів топографії в шкільному курсі географії» (методист кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти МОІППО Ольга Слюсар). 
Майстер-клас із зазначеного вище питання провів Віталій Остроух, кандидат географічних наук, доцент кафедри геодезії та картографії Київського національного університету імені Тараса Шевченка, завідувач редакції навчальної тематики ДНВП «Картографія».
Під час проводення тренінгу розглядалися питання:
- визначення на топографічній карті географічних (з точністю до секунд) та прямокутних координат окремих точок, географічних і магнітних азимутів;
- вимірювання на топографічній карті за масштабом і кілометровою сіткою;
- географічні інформаційні системи (ГІС), дистанційне зондування Землі, сфери їх практичного застосування;
- практичне використання топографічних карт, планів. 
До участі в роботі тренінгу долучилися керівники районних (міських, ОТГ) методичних об’єднань учителів географії, вчителі географії.

Із метою підвищення рівня професійної компетентності  практичних психологів, соціальних  педагогів закладів  освіти 13 лютого 2019 року на базі МОІППО відбувся тренінг «Дорослішай на здоров’я» за програмою Фонду Народонаселення ООН України (UNFPA)

У ході Тренінгу Тетяна Сливінська, завідувач навчально-методичної лабораторії практичної психології, соціальної роботи та інклюзивного навчання, наголосила, що відповідальність є одним з найскладніших феноменів у теорії вольових якостей людини, які закладаються ще у підлітковому віці. Тому важливим є розвиток у підлітків ініціативи, самостійності, здатності активно і творчо будувати свої відносини в різних сферах дійсності. Аліна Кучеренко, методист навчально-методичної лабораторії практичної психології, соціальної роботи та інклюзивного навчання разом з учасниками заходу відзначили, що підліткова криза є найбільш гострою у розвитку людини та актуальними на цьому етапі життя стають проблеми залежності й незалежності, самоствердження і підпорядкування. Кльона Алхімова, методист навчально-методичної лабораторії практичної психології, соціальної роботи та інклюзивного навчання наголосила на актуальність ролі сім’ї та її функцій у статевому вихованні підлітків. Евгенія Курченко, практичний психолог миколаївської загальноосвітньої школи I–III ступенів № 3 Миколаївської міської ради представила учасникам тренінгу методи формування навичок здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров’я людини. Ольга Склярова, практичний психолог Миколаївського юридичного ліцею Миколаївської міської ради разом з учасниками практично відпрацювали методики гендерного виховання та формування цінності сімейних стосунків серед підлітків. Тренери разом з учасниками тренінгу розглянули технології викладання в закладі освіти програми «Дорослішай на здоров’я» в форматі факультативу або курсу за вибором.

У результаті проведення навчального тренінгу працівники психологічної служби Миколаївської області ознайомилися з новими методами просвітницької, профілактичної та корекційно-розвивальної роботи в напрямі спрямування молоді на здоровий спосіб життя і виховання в них гендерної толерантності й сімейних цінностей.

У заході взяли участь 34 особи.


 

09 лютого 2019 року відбувся ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із економіки; 09–10 лютого 2019 року – інформаційних технологій; 10 лютого 2019 року – німецької мови.

09 лютого 2019 року на базі Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова проведено ІІІ етап олімпіади з економіки. Учасників змагань привітала Трубнікова Людмила Володимирівна, заступник директора з науково-педагогічної роботи Миколаївського обласного  інституту  післядипломної  педагогічної освіти, наголосивши на  важливості володіння економічною компетентністю для сучасної особистості. Рогов Георгій Костянтинович, кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри фінансистів факультету економіки моря Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова, привітав учасників і ознайомив присутніх із основними напрямами діяльності факультету. Усього в змаганні взяли участь  17 учнів  закладів загальної середньої освіти області.

09–10 лютого 2019 року на базі Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 19            та Миколаївської гімназії № 41 Миколаївської міської ради проведено ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. Під час відкриття олімпіади Захар Ольга Германівна, кандидат педагогічних наук, заступник директора з науково-педагогічної роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, голова журі ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики, зауважила, що в сучасному освітньому просторі формування та постійне вдосконалення інформаційно-комунікативної компетентності кожного учасника освітнього процесу є вкрай необхідним.

У змаганні взяла участь 51 особа.

10 лютого 2019 року на базі Миколаївської спеціалізованої школи  І–ІІІ ступенів № 22 із поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови. Про досягнення юних науковців  на всеукраїнському рівні минулого навчального року присутнім повідомив Шуляр Василь Іванович, доктор педагогічних наук, доцент, директор  Миколаївського обласного  інституту  післядипломної  педагогічної освіти, заслужений учитель України, заступник голови оргкомітету ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів.

Загальна кількість учасників заходу – 31 учень  закладів загальної середньої освіти області.


 

Активно й творчо пройшли змагання конкурсантів «Учитель року 2019» і третього дня. 07 лютого конкурсні уроки в номінації «Учитель інклюзивного класу», «Географія», «Основ здоров’я», «Захист Вітчизни», проводили учасники ІІ групи. Графік конкурсних випробувань – напружений. Однак учителі-конкурсанти – творчі, креативні, активні. У ході проведення уроків освітяни показали високий рівень педагогічної майстерності, творчий підхід щодо використання сучасних інноваційних технологій, знання методики та педагогіки, уміння працювати з учнями. 

Конкурсанти І групи змагалися в конкурсному випробуванні «Проект».

На підготовку проекту учасникам було відведено дві години. За цей час потрібно було підготувати структуру і змістовну частину проекту, створити презентацію, а згодом – захистити свій проект перед членами журі.

Під час оцінювання конкурсних випробувань суддівська колегія проявила високу фахову компетентність, об’єктивність і неупередженість, що засвідчено колегіальною оцінкою за кожний різновид завдань.

Імена переможців будуть оголошені в п’ятницю, 08 лютого, під час урочистого закриття другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019».

Щиро дякуємо всім, хто долучився до проведення конкурсу!

Висловлюємо особливу подяку педагогічним колективам Першої української гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради (директор Сергій Бережний), Миколаївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І–ІІІ ступенів № 4 Миколаївської обласної ради (директор Анжела Гуріна), Миколаївської загальноосвітньої школи-інтернату І–ІІІ ступенів № 3 Миколаївської обласної ради (директор Ірина
Селіванова-Зеркаль), Миколаївської спеціалізованої ЗОШ І–ІІІ ступенів № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради (директор Петро Богун) за створення теплої атмосфери та комфортних умов для проведення конкурсу!


Перший конкурсний день (05 лютого) був позначений цікавими педагогічними знахідками, майстерністю педагогів. 
Між конкурсантами І групи проведено жеребкування найважливішого конкурсного випробування «Урок», на якому педагоги дізналися тему, клас і порядок проведення заняття. 
Учасники у номінації «Географія» і «Основи здоров’я» працювали в Першій українській гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради, «Захист Вітчизни» – у Миколаївській загальноосвітній санаторній школі-інтернаті І–ІІІ ступенів № 4 Миколаївської обласної ради, «Учитель інклюзивного класу» – у Миколаївській загальноосвітній школі-інтернаті І–ІІІ ступенів № 3 Миколаївської обласної ради.
Конкурсанти ІІ групи створювали та презентували освітні проекти з таких проблем:
- «Конфлікти», «Туберкульоз – проблема регіону й держави», «Екологічні небезпеки області» (номінація «Основи здоров’я»);
- «Вплив компонентів природи на здоров’я людини», «Планування маршрутів країнами світу з визначенням різниці в часі порівняно з Київським», «Порівняльна оцінка географічного розміщення України з країнами світу», «Географічне положення країни як чинник її економічного розвитку (на прикладі Туреччини і Сінгапура)» (номінація «Географія»);
- «Основи стрільби зі стрілецької зброї», «Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях», «Домедична допомога в умовах бойових дій», «Основи військової топографії», «Дії солдата в бою», «Військовослужбовці та відносини між ними» (номінація «Захист Вітчизни»).
Під час конкурсного випробування «Проект» педагоги-конкурсанти ділилися власним досвідом із напрацьованих інноваційних педагогічних ідей.
Другий день (06 лютого)
Педагогічну майстерність презентували учасники І групи у номінації «Учитель інклюзивного класу», «Географія», «Основи здоров’я», «Захист Вітчизни», які продемонстрували вміння проводити урок, своє бачення сучасного уроку, здійснювати його самоаналіз.
Уроки проведені відповідно до чинних програм. За день до змагань учасники отримали тему та порядковий номер проведення уроку. І це гарантувало максимальну об’єктивність і прозорість під час проведення випробувань. 
Члени журі конкурсу відзначили різноманітність та яскравість проведених уроків.
Під кінець робочого дня проведено жеребкування найважливішого конкурсного випробування «Урок» між конкурсантами ІІ групи. 
Дякуємо учасникам І групи за професіоналізм, відкритість, готовність до спілкування та позитивний настрій, а учасникам ІІ групи, які проводитимуть уроки завтра, зичимо наснаги і творчих успіхів.


03 лютого 2019 року на базі Першої української гімназії ім. М. Аркаса Миколаївської міської ради відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії. Учасників змагань привітала Стойкова Вікторія Володимирівна, кандидат педагогічних наук, заступник директора Миколаївського обласного  інституту  післядипломної  педагогічної освіти, яка наголосила на значенні здобутків хімічної науки у житті.

Усього у ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії взяли участь 62 учня закладів загальної середньої освіти області.

 

 

Шановні освітяни!

Дякуємо Вам за підтримку ідеї Дня безпечного Інтернету 5 лютого 2019 року! День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) цього року у світі відзначається під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”.

Цей день проводиться з метою залучити до дій кожного та кожну, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення найкращого цифрового досвіду.

Цей день в Україні є одним із ключових для поширення ідей безпечного користування Інтернетом та сучасними цифровими технологіями. З кожним роком до відзначення цього дня в Україні, як і у всьому світі, приєднується все більше організацій.

Освітяни Миколаївщини також долучаються до загальнонаціональних заходів для освітян та дітей і молоді.

 

Вебінар для освітян

4 лютого 2019 року відбувся вебінар для освітян. Організатори заходу: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», ГО «Центр кращого Інтернету», НВК №141 «ОРТ».

Матеріали вебінару можна завантажити за посиланням https://goo.gl/D4vnYW

Тематика виступів:

  • дитина онлайн: від загроз до можливостей;
  • захист дітей в інтернеті від сексуальних ризиків;
  • цифрові інструменти та можливості Google для інформаційної безпеки.

 

Урок для підлітків «Інтимні селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?»

Уповноважений Президента України з прав дитини, спільно з Міністерством освіти та науки України та ювенальною превенцією запрошують всі школи країни приєднатися 5 лютого 2019 року до проведення уроку в 7-11 класах з теми «Інтимні селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?».

Урок був розроблений у співпраці з кіберполіцією та видавництвом «Ранок», за підтримки Vodafone Україна. Інтернет-партнер уроку Датагруп. Мета уроку – інформування дітей про ризики надсилання своїх інтимних фото, а також про злочини, які з цим пов’язані. В уроці використовуються відео матеріали інформаційної кампанії Європолу (європейська поліція) та завдання в форматі діалогу. Вчителі, які проведуть такий урок у своєму закладі освіти, отримують сертифікат від видавництва “Ранок”.

 

Вебінар #Stop_Sexтинг. Сексуальні ризики інтернету: як провести урок в 7-11 класах

Для кращого розуміння схеми проведення уроку, пропонуємо переглянути запис вебінару «#STOP_SEXтинг. Сексуальні ризики інтрернету: як провести урок в 7-11 класах", який відбувся у п'ятницю 1 лютого 2019 року о 18:00. Лекторка: Анастасія Дьякова.

 

Онлайновий урок для підлітків та молоді

За підтримки Програми Мережних академій Cisco, Департаменту кіберполіції Національної поліції України та компанії ERC 5 лютого 2019 року з метою підвищення освіченості з питань безпечного використання цифрових технологій відбудеться онлайновий урок для учнів 8-11 класів загальноосвітніх, професійно-технічних закладів освіти та студентів коледжів. Безкоштовний 45-хвилинний онлайн-урок розпочнеться 5 лютого о 12.30 та буде транслюватися на YouTube каналі Спільноти Програми Академій Cisco в Україні (Лист ДНУ ІМЗО від 21.01.2019 № 22.1/10–213).

Учасники заходу мають можливість:

прослухати доповіді експертів за темами «Кібер-атаки та інтернет-шахрайство», «Соціальна інженерія: як хакери використовують вразливості людей» та іншими актуальними питаннями;

пройдти онлайн-тестування та отримати сертифікат.

Для участі в онлайн-уроці, проходження тестування та отримання сертифіката кожному учаснику необхідно індивідуально зареєструватися за посиланням відповідно до територіальної приналежності.

Онлайн-урок можна переглянути в запису.

Посилання для реєстрації: https://goo.gl/T2m8xf

 

Безпечний інтернет: як захистити дітей від кібербулінгу

План вебінару 1. Види кібербулінгу в складі новітніх інтернет-небезпек, їх розповсюдженість серед українських школярів (масштаб проблеми). 2. Коли кібербулінг додається до цькування в шкільному середовищі: відмінності, причини і наслідки (чому так відбувається). 3. Стратегії і заходи протидії кібербулінгу в закладі освіти, як діяти вчителю (що робити). 4. Приватність і публічність у кіберпросторі, віртуальна/додана реальність: світові і європейські тенденції (що буде далі). Лекторка: Любов Найдьонова

 

Просимо, з метою збору інформації про проведення заходів до Дня безпечного Інтернету в закладах освіти Миколаївської області, 5 лютого 2019 року до 17.00 заповнити форму за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeZO3ldOy7Xza3i0LYeLycEvg6RC3922IXu4YlPIHg7HBvMjg/viewform

 

З повагою, регіональний координатор Національного комітету Дня безпечного Інтернету в Україні Олійник Лія Миколаївна.

 

Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2019" - стартував!

http://www.zoofirma.ru/