wrapper

flat facebook32x32    10423 64   

Перший конкурсний день (05 лютого) був позначений цікавими педагогічними знахідками, майстерністю педагогів. 
Між конкурсантами І групи проведено жеребкування найважливішого конкурсного випробування «Урок», на якому педагоги дізналися тему, клас і порядок проведення заняття. 
Учасники у номінації «Географія» і «Основи здоров’я» працювали в Першій українській гімназії імені Миколи Аркаса Миколаївської міської ради, «Захист Вітчизни» – у Миколаївській загальноосвітній санаторній школі-інтернаті І–ІІІ ступенів № 4 Миколаївської обласної ради, «Учитель інклюзивного класу» – у Миколаївській загальноосвітній школі-інтернаті І–ІІІ ступенів № 3 Миколаївської обласної ради.
Конкурсанти ІІ групи створювали та презентували освітні проекти з таких проблем:
- «Конфлікти», «Туберкульоз – проблема регіону й держави», «Екологічні небезпеки області» (номінація «Основи здоров’я»);
- «Вплив компонентів природи на здоров’я людини», «Планування маршрутів країнами світу з визначенням різниці в часі порівняно з Київським», «Порівняльна оцінка географічного розміщення України з країнами світу», «Географічне положення країни як чинник її економічного розвитку (на прикладі Туреччини і Сінгапура)» (номінація «Географія»);
- «Основи стрільби зі стрілецької зброї», «Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях», «Домедична допомога в умовах бойових дій», «Основи військової топографії», «Дії солдата в бою», «Військовослужбовці та відносини між ними» (номінація «Захист Вітчизни»).
Під час конкурсного випробування «Проект» педагоги-конкурсанти ділилися власним досвідом із напрацьованих інноваційних педагогічних ідей.
Другий день (06 лютого)
Педагогічну майстерність презентували учасники І групи у номінації «Учитель інклюзивного класу», «Географія», «Основи здоров’я», «Захист Вітчизни», які продемонстрували вміння проводити урок, своє бачення сучасного уроку, здійснювати його самоаналіз.
Уроки проведені відповідно до чинних програм. За день до змагань учасники отримали тему та порядковий номер проведення уроку. І це гарантувало максимальну об’єктивність і прозорість під час проведення випробувань. 
Члени журі конкурсу відзначили різноманітність та яскравість проведених уроків.
Під кінець робочого дня проведено жеребкування найважливішого конкурсного випробування «Урок» між конкурсантами ІІ групи. 
Дякуємо учасникам І групи за професіоналізм, відкритість, готовність до спілкування та позитивний настрій, а учасникам ІІ групи, які проводитимуть уроки завтра, зичимо наснаги і творчих успіхів.


http://www.zoofirma.ru/